|
Gezondheidszorg (Beleid & Organisatie)
Gezondheidszorg (Beleid & Organisatie)
|  |
|
Captains of Medicine
Paul Wormer - 2012 - 160 p. - € 31,50 De term ‘Captains of Industry’ duidt doorgaans op ondernemers en industriëlen die er in hun wereld toe doen; zij drukken hun stempel en zijn binnen hun bedrijfstak koersbepalend. De gezondheidszorg is een bijzondere ‘bedrijfstak’, waarin de komende jaren veel staat te gebeuren als we de visionairs o... Lees verder...
|
|  |
|
Zorgmarketing in de praktijk 1
Sjors van Leeuwen - 2010 - 216 p. - € 33,95 Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisba... Lees verder...
|
|  |
|
Zorgmarketing in de praktijk 2
Sjors van Leeuwen - 2010 - 196 p. - € 39,95 Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk gezichtspunt of politieke overtuiging men na... Lees verder...
|
|  |
|
Strategisch management voor non-profitorganisaties
Joldersma F., Mouwen C.A.M., Otto M.M., Geurts J.L - 2008 - 96 p. - € 24,50 Bestuurders en managers van non-profitorganisaties staan voor een complexe opgave. Het speelveld van de organisatie en de daarbij horende spelregels zijn continu aan verandering onder-hevig. Gebruikers, burgers, overheid, financiers en toezichthouders stellen steeds hogere eisen aan de dienstverleni... Lees verder...
|
Terug
|
|
|