Marketing

  

Marketing



      Gerrita van der Veen, Arne Maas, Anne-Marie Delfgaauw, Han Gerrits : Social Media? Social Business!   Social Media? Social Business!
Gerrita van der Veen, Arne Maas, Anne-Marie Delfgaauw, Han Gerrits - 2015 - 146 p. - € 24,95
 
Uitgave in samenwerking met Stichting Management Studies

Social media is één van de belangrijkste recente ontwikkelingen die effect hebben op de bedrijfsvoering. Veel bedrijven zijn inmiddels al actief op social media. Voo... Lees verder...

 Bestel 
     

      prof.dr. Gert-Jan Hospers : Geografie en gevoel: wat plekken met ons doen   Geografie en gevoel: wat plekken met ons doen
prof.dr. Gert-Jan Hospers - 2013 - 136 p. - € 19,95
 
Wegens succes is nu al de tweede druk beschikbaar!

Wat is de aantrekkingskracht van Amsterdam? Hoe komt het dat er in Drenthe zoveel gelukkige mensen wonen? Waarom vindt menigeen windmolens landschapsvervuilend? Kunnen we ons in andermans huis thuis voelen? In dit prikkelende boek g... Lees verder...

 Bestel 
     

      Sjors van Leeuwen : Zorgmarketing in de praktijk 1   Zorgmarketing in de praktijk 1
Sjors van Leeuwen - 2010 - 216 p. - € 32,95
 
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisba... Lees verder...

 Bestel 
     

      Sjors van Leeuwen : Zorgmarketing in de praktijk 2   Zorgmarketing in de praktijk 2
Sjors van Leeuwen - 2010 - 196 p. - € 37,95
 
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk gezichtspunt of politieke overtuiging men na... Lees verder...

 Bestel 
     

      Annemarie Mars : Jongleren met loyaliteiten   Jongleren met loyaliteiten
Annemarie Mars - 2010 - 180 p. - € 14,95
 
Tijdelijk van € 24,95 voor € 14,95.

Middenmanagers onderhouden relaties met meerdere mensen boven, onder en naast hen. Ze willen goed voor hun medewerkers zorgen, hun klanten excellent bedienen, een bijdrage leveren aan de doelstellingen van de organisatie, de besluiten van ‘boven’ ov... Lees verder...

 Bestel 
     

      Lars Moratis en Timo Cochius : ISO 26000   ISO 26000
Lars Moratis en Timo Cochius - 2010 - 272 p. - € 44,95
 
ISO 26000 is de nieuwe, wereldwijde richtlijn voor maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).

Deze richtlijn belooft organisaties onder meer om hen in het woud van MVO-instrumenten en - standaarden overzicht en structuur te geven. ISO 26000 biedt organisaties adviezen en handreikingen om h... Lees verder...

 Bestel 
     

       
1   


Terug

   
 

Aanraders


prof.dr. Gert-Jan Hospers : Geografie en gevoel: wat plekken met ons doen

Lars Moratis en Timo Cochius : ISO 26000

Gerrita van der Veen, Arne Maas, Anne-Marie Delfgaauw, Han Gerrits : Social Media? Social Business!

Annemarie Mars : Jongleren met loyaliteiten